Crawford Centre er vårt partnerprogram for forhandlere som selger, installerer og utfører service på våre garasjeporter og industriporter. 23.–24. september samlet vi oss på Liseberg Grand Curiosa Hotel med et klart mål – å styrke markedsføringen vår.
Møtet ble åpnet av Sandra Thörner, Country Manager Nordics, BU Normstahl Crawford, som ga en oversikt over den aktuelle markedssituasjonen. Hun snakket om endringene vi har gjennomført som har økt salget og synligheten, samt fokusområdene for perioden frem til 2026. Hun fremhevet spesielt et av årets største initiativer – vårt partnerskap med det svenske håndballandslaget.
Deretter tok våre digitale eksperter Joel, Henrik og Love over scenen. De presenterte den nye og forbedrede nettsiden og kommende digitale initiativer, utviklet på bakgrunn av resultatene fra vår siste kundeundersøkelse og ønskene som kom frem der.
Temaet for konferansen var markedsføring, og Magnus Äng, administrerende direktør i Topvisible, ga ytterligere innsikt. I sin presentasjon fremhevet han utfordringene ved å måle langsiktige markedsføringstiltak og ga praktiske tips om hvordan vi kan arbeide for å styrke merkevaren fremover.
Sammen med Massi Najimi, salgssjef i Topvisible, brettet forhandlerne opp ermene og satte i gang med en workshop. Resultatet var et klarere bilde av hvordan Crawford-sentrene jobber med markedsføring i dag, hvilke områder som trenger forbedring og hvordan vi i Crawford best kan støtte dem i deres arbeid med å øke synligheten.
Som prikken over i-en fikk konferansen besøk av vår hemmelige gjest – Stefan Lövgren, tidligere profesjonell håndballspiller og nå administrerende direktør for det svenske håndballandslaget. Et svært verdsatt besøk som førte til både nysgjerrige spørsmål og mye latter.